30 mars 2011

Server down

Internet ar nere, och har varit i dagar. Har massor och beratta om min helg i Accra. Den var valdigt bra namligen. Just nu pagar ett experiment mellan mig sjalv och mina linser. Det verkar som att linserna haller i ca 15 dagar sen blir det suddigt. Jag undrar om det ar varmen som gor dem daliga, kan de va sa? Jag byter linser pa lopande band men snart ar dem slut sa jag gar just nu runt med ett suddigt vansteroga. Jag skriver mest detta for att beratta att se skarpt med ett oga funkar ganska bra, da kan man blunda for det man inte vill se. \Anyway, nar internet funkar kommer jag blogga igen, jag vet att ni torstar efter mina inlagg, haha! Nu har jag forelasn. Pussokram pa er!

1 kommentar:

Anonym sa...

neeeeej, vad dumt. Jag saknar ju dig på skype. Typsikt..
Ser fram emot en update iallafall, när det än blir :)
Astrid