19 februari 2011

Jodå men jag mår bra...
















Jodå, men det var helt okej att ligga vid en infinity pool hela dagen med utsikt över Accras bergsområden, äta god mat och dyrka solen.
Sen var det också helt okej, att gå uppför en allé av palmer, heeelt okej, kändes inte alls exotiskt!















Och att se stjärnfrukter växa live på träd i botaniska trädgårdar tillhör också vardagen...

Samt att besöka vackra vattenfall i regnskogen, ganska mediokert.


Förlåt för ironin - det var underbart. Hillburi Hotel, Botanical Gardens of Aburi och Asenema Waterfalls gjorde min helg! Och Ellen såklart!

4 kommentarer:

marirose sa...

Så bra du tar för dig. Härligt att se dessa bilder.

Anonym sa...

Underbart och fantastiskt men du har inte sol och 10 minus som vi hade i morse. Nu blir du kanske lite avundsjuk!(Längtar tills våren kommer)
mammi

astrid sa...

mår näsan dåligt när jag ser dina bilder! inte för att jag inte unnar dig det (you deserve the best of course) utan för att här är 12 minusgrader idag och jag har frusit INNE på bibblan.. men det är helt okej, tillhör också vardagen... ;)

jag längtar till nästa vår, då koooOOmmer jag!! vare sig du vill eller inte :)
<3
Astrid

Energia sa...

Det ser helt underbart ut och vad roligt att du lär dig Ga och salsa!