17 februari 2011

1 month of goodness!

Dagarna springer forbi, idag har jag varit har en manad. Kan ni fatta? Det kan inte jag!

I helgen var jag och min svenskvan Ellen i Aburi, underbara vyer och underbar natur. En stillsam helg, bilder kommer sen! Igar besokte vi en salsaklubb, fantastiskt! Jag verkligen alskar det, musiken, rytmen, dansen. Det var inte bara pardans utan aven line-ups med dansrutiner, dar vek jag av. J*vlar vilka dansare! :) Det blir salsa nasta onsdag igen!

Det ar kul, man borjar komma in i rutiner...ja lite iaf. Man-tis ledig (ledig=plugga, stada, tvatta, chilla). Tisdag ar officiella pizza-dagar, da ar det 2 for 1 pa Pizza-inn. Onsdag ar det skola hela dagen, som numera kommer avslutas med salsa(!!!) Torsdag ar det skola, och numera ocksa kvallslektion i Ga (det sprak pappa pratar, jag vill jag vill, vill vill, atminstone forsta!). Fredag, sista forelasningen for veckan, sen relaxation. Helgerna ska jag utnyttja till resor! :)

Maste fa in motion pa schemat ocksa. Kanske blir det rutin pa morgonpasset pa gymmet som jag och Ellen ska prova pa imorgon!

Ja jag vet, trakigt med text, bilder kommer, ja loovar! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

text är inte tråkigt, bättre en update än ingen update :)
vad kuuul att du tar kvällskurs i Ga! Det har du pratat om så länge jag kännt dig typ :) En bra start iallafall!

du verkar ha det fantastiskt Sophia, så glad för din skull :) Hoppas internet bestämmer sig för att funka snart, jag vill skype-a!!
PUUUUUUUUUSS min finaste
Ass-trid

Anonym sa...

Håller med Astrid om att text inte är tråkigt. Inte din text iallafall. Man blir bara så glad och uppåt.
Kram mammi

marirose sa...

Jag vill också ha ett sådant schema!