27 november 2009

:)VG

I tisdags fick vi tillbaka våra resultat från hemtentan, enligt pappret som sattes upp på anslagstavlan hade jag failat en fråga av fyra. Jag blev superbesviken gick hem och storböla i telefon medan jag pratade med Marilyn, uttryckte hur värdelös jag var och hur allt var bajs. Marilyn gjorde sitt allra yttersta för att muntra upp mig men jag var överledsen ändå.
Nästa morgon ser jag att jag fått ett mail av min handledare han skriver att den frågan inte lämnats in och den alltså inte kunnat rättats. Jag försäkrade honom och skrev att det hade jag, 100%!
Han sa att den ena läraren hade en fråga utan namn, MIN, då jag vet att jag inte skrev namn på alla papper bara personnummer, vilket borde räcka. alla andra lärare fattade ju!(dem va 4 som rättade)
anyway, med största sannolikhet är den min och med största sannolikhet har jag klarat den. Och inte nog med de, dessutom fick jag bra betyg på de andra frågorna, 3.5, 4, 4.5 poäng av 5 på de andra tre frågorna. Jag är överglad och nu får jag säkert VG på min kurs:D STOLT!

Jag tar ut segern lite i förskott, jag vet, men men...

4 kommentarer:

Astrid sa...

ååh GRATTIS min vän! välförtjänt, klart du ska va stolt! då hoppas jag du får en fin helg o att du kan känna dig riktigt nöjd o glad över dig själv :) så duktigt!
saknar dig!

tess sa...

yaaay grattis grattis!! och hoppas hoppas!! men det lär ju vara din.

shake shake imorgon puss

marirose sa...

Vilken dramatik. Härligt att höra upplösningen. Du verkar ha det i din hand Sophia. Skulle du någon gång missa att det inte blir det du förväntat dig, så bli inte förkorssad. Men nu säger jag stort Grattis!

leni sa...

GRATTIS!!!!!! Och sa skriv namn nasta gang sa det inte blir sa dramatiskt.
Leni