23 november 2009

idag är den första dagen på länge som jag vaknar upp och regndroppar inte sugit sig fast på fönsterna. men vad vet jag, kl är 10.43 så det kanske kommer senare. det hade inte förvånat mig. och nu kom jag på att jag glömde mitt paraply i fäladshallen igår, jag visste att jag hade glömt något. jag kände det, ni vet när man har den känslan av att man saknar något. ja så kände jag igår, men jag fattade inte varför. så nu har jag tappat ett paraply. jaha. hoppas det inte börjar regna då. då blir jag ledsen...och blöt. jag vill bli varken eller.

3 kommentarer:

Astrid sa...

nej vad typiskt! Hoppas också du hittar det, för en ledsen o blöt sophia är tjåkigt..

taz sa...

välkommen till klubben, mina paraplyer finns över hela lund. det är därför som jag tycker att vi inte ska äga paraplyer, dom ska vara till för alla!
du kan få låna exotic zebra om det behövs.

marirose sa...

Hmmmm, intressat att genomgående börja med liten bokstav. Förstår att det inte är en slump. Ser poetiskt ut.