29 november 2008

Tog en långpromenad idag längs floden och sedan in i Surbition för att gå tillbaka till Kingston. Det regnade lite och var ganska kallt, men skönt att vara ute. Jag och Elin diskuterade vad vi vill ha när vi letar boende till nästa år. Läge, hus, lägenhet, hur många ska vi bo med etc. Jag vill ha en fräsch lägenhet/hus, helst utan inomhusmattor, en balkong eller trädgård, double glazed windows så att man håller sig varm om vintern, har varit i lägenheter utan det och i dem flesta får man en "ruggig värme", låter lite konstigt kanske, men det jag menar är ruggigt kallt, men fortfarande inomhus varmt. Men självklart beror det på mer än bara fönsterna. Och vad jag också begär det är att ha ett vardagsrum, en soffa att slappa i och en tv att slötitta på! Då är jag glad, hoppas det inte är för mycket begärt!

Nu ska jag sätta igång med pluggandet igen! Är väldigt trött idag av någong anledning trots att jag sovit fleera timmar inatt. Kanske ska ta en nap men risken är att jag blir ännu tröttare då. Oh well.

Jag kommer nog inte att skriva så mycket i bloggen dem närmsta veckorna. Allt jag ska och måste göra är att plugga. Plugga mer, och sen plugga lite till. Plugga ännu mer för att sedan fortsätta plugga och för att sedan råplugga innan testet i sista veckan. Ja, plugg. Det kan man bli en del gnäll dem kommande veckorna, ska dock försöka var positiv och hitta dem BRA sakerna som plugget för med sig.
Så...nu ska jag alltså plugga.

Vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Sophia som pluggar och pluggar. Lycka till!