08 november 2008

post i box 102

Kollade postboxen ikväll och där låg både det ena och det andra o väntade,
*rekommendations-brev från banken där det stavat mitt namn fel; SophiE istället för A, slarvigt!
*En invoice på min hyra som gick på alldeles för mycket pengar, man blir nästan helt störd!!!
*Ett fint brev, där kuvertet, ett papper ihop"klistrat" med häftmassa innehöll ett sockersött kort med fyra rosa muffins med strössel o smarties på, åh så glad jag blev. Det absolut finaste med brevet var det skriftliga innhållet. Jag citerar ett citat:

"så länge du är övertygad om att det du gör har en mening kan du ta dig igenom både rädsla och utmaning och ta nästa steg"
kalendern vecka.2
från min goda vän Astrid

Vi båda är väldigt förtjusta i citat och vidomsord. Det kan man leva länge på!

1 kommentar:

Astrid sa...

åh, jaa, det kom fram! jag trodde det hade häftats fast nånstans på vägen och att kortet kommit bort.. men det var ju bra att jag hade fel! :)

är också tillbaks nu, känns bra fast magen kurrar.. sköt om dig!