08 november 2008

Hemmalakan i Kingtson


Nu är jag tillbaka, känns konstigt faktiskt. Man förlorar grepp om tiden. Hade lika väl kunnat vara en månad sedan jag åkte ändå känns det som jag var hemma i så få dagar. Men det värmde att vara hemma, träffa alla som ligger varmt om hjärtat.

Hade några kilos övervikt som förväntat men det var inga problem när jag checkade in, har packat upp allt nu och det mesta var ju inte mitt utan Marilyn och Nikois + julklappar till båda. Jag längtar redan till jul, synd att vi blir så splittrade bara, men det får man kanske lära sig nu när vi är uppdelade i tre länder på två kontinenter. Men om det är någon gång man borde träffas allihop så är det ju julen, nu får man lite hemlängtan eller familjelängtan...Då känns de extra skönt att mamma övertalade mig att ta med ett påslakan hemmifrån istället för att köpa nytt. Har bäddat sängen med det ljusblåa hemmatvättade påslakanet nu. Doftar så gott, påminner om hemma. Kan inte vänta tills jag ska få krypa ner melllan lakanen. Mys!
Tack för en fin vecka allihop, kanelbullar, drinkar, fika, god mat, filmer, brunch i morse:), mys mys mys! Tänk vad mysigt de blir i jul:)

1 kommentar:

Astrid sa...

tack för att du kom! :) det var mysigt o kul o se dig, även om det blev kort..
förstår att det känns konstigt att vara tillbaka, men det kommer nog gå över fort! o snart är du inne i vanorna igen.. :)
vi ses snart igen, ha det så bra tills dess!
puss honey!