11 maj 2011

uppåt framåt varje dag!

Jag bockar av och stryker över på listan jag har framför mig, klappar mig på axeln flertalet gånger varje dag och känner hur jag sakta men säkert når målet. Jag känner mig duktig och bestämmer mig för att njuta några timmar av denna dag, jobba på min bränna och träffa lite vänner så jag beger mig till poolen och lägger mig under solen, njuter några timmar, vandrar hem och fortsätter läsa. Ja, så blir denna dag fantastisk den med!

Vad är det fantastiska med din dag??

2 kommentarer:

astrid sa...

åh vad härligt sophia! härligt att det går bra, o härligt att få njuta av pool o sol :) Det fantastiska med min dag var:
1. Lunch i solen med en vän (vi hann innan åskan kom!)
2. En pepp-chat med dig
3. Att jag fått mitt sommarschema o kommer vara ledig på midsommar

Ja, en onsdag kanske inte behöver vara så illa :)

Sophunny sa...

Åh Astrid. Du läste mina tankar när du listade dina punkter!:)