11 maj 2011

Denna fantastiska dag!

Nej, jag är ingen fisk i vattnet, kan varken flyta eller kråla och här liknar jag mest en groda som Ellen påpekade:)


På vägen hem stannade vi för att köpa frukt i ett av alla vackra fruktstånd som finns längs vägen. På den korta tiden vi var där lyckades jag välta ner en mango samt ett fat med gurkor och paprikor...mindre lyckat:) Jag köpte bananer och en stor mango och snodde ihop en fruktsallad med ananasen jag hade hemma som ett litet mellanmål. Mmm de va gott! Kommer sakna all färsk frukt även om jag inte är en fruktmänniska.
Och har ni sett så SMÅ bananerna är? Otroligt små och otroligt goda. Dem som inte smakat Ghanaianska bananer har inte smakat på riktiga bananer. Även om skalet är mindre gult och mer brunt smakar dem som bananer ska smaka! :) Yumyumyum.
Tove, Anna & Anna, håll utkik!

Inga kommentarer: