20 januari 2011

Nu är jag påväg, ska packa sista innan det är dags att ta tunnelbanan till Heathrow. Det känns inte pirrigt...än, utan bara spännande. Har haft fina dagar här i London, korta och intensiva men fina. Träffat gamla vänner från Kingston och umgåtts med syrran. Känns tråkigt att lämna henne. Mina kära syster. Men nu är dags att påbörja nästa äventyr. Jag ser fram emot det.

När jag flyger över träden vid huset ikväll vet pappa att det är dags att ta bilen till Kotoka International Airport.

3 kommentarer:

marirose sa...

Kul att du kunde stanna till hos Marilyn och London. Nu god tur och hälsa Ghana.

Anonym sa...

Härligt gums! Det kommer bli ljuvligt... Hör av dig så att vi kan prata igenom the plans...

puss o ha en bra resa

Anonym sa...

ja det var ju Assal då som inte fatta hur det fungerar o så blev jag anonym =)