24 april 2009

summer feelings

Efter skolan idag ordnades det en bbq för att fira en tjejs födelsedag i parken brevid skolan. Det var mysigt och gott med grillat. Kycklingburgare och filé i hamburgerbröd. Träffade mycket folk jag inte sett på länge, mycket skratt och mycket snack. Till slut när mörkret fallit och solen slutat värma blev mina fötter till is, min hud knottrig och min kropp så skakig att jag tog bussen hem. Den trevliga busschauffören önskade mig en trevlig helg och jag gick den lilla promenaden hem på mina isklampar. Efter en varm dusch har de nu tinat upp, ska krypa ner i sängen och läsa, som alla andra i min ålder gör en fredag kväll! hihi.
*
Hela kvällen påminner om hur mysig sommaren är jämfört med.. annat. Jag längtar tills vi kan göra detsamma där hemma.
*

1 kommentar:

Anonym sa...

vilket mysigt slut på den skolveckan. Kan vara skönt att ligga och läsa trots det är fredagskväll.