17 mars 2009

sleepy tuesday

Sitter i mysigt mörker och pluggar, solen håller på att gå ner utanför fönstret och jag kränger dumle och dricker te på samma gång. Min fina pojkvän kom med ett helt lass med dumle och choklad när han var här och jag sa att det kommer jag aldrig kunna äta upp, och nu äter jag upp mina egna ord...och dumle.


Våren har varit påtaglig i flera veckor nu, igår fick jag min första solbränna efter att ha suttit i solen i säkert 45 min på rasten utan jacka och kofta, idag fick jag min andra. Riktigt vårväder har vi, rosa och vita blommor täcker träden och pollen studsar snart i luften, solen lyser upp mina dagar medan jag kämpar på med böckerna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

MMMMMM MARABOU... OCH DUMLE E GOOOOOTTT JU ;)

JUST EAT IT BABY..
PUSS

Astrid sa...

ååh, så solen kom tillbaka när astrid åkte haha, ja det kan jag ju tro..
vi har också sol faktiskt, fast solbränna lär ju få vänta..: