15 mars 2009

kompis-besök

Och så var det söndag och ensamt igen. Skulle egenligen ha spelat match, men foten är fortfarande svullen och plugget ligger på hög. Så jag skyllde på foten och sa att jag inte kunde spela. Vaknade sent idag efter att jag och Astrid legat uppe och pratat tills en timme innan hon skulle stiga upp vid halv 4, för att ta bussen till Heathrow.
Jag och Astrid har haft tre fina dagar tillsammans, mycket gick ut på shopping då vi båda var på jakt efter jeans och annat. Vi shoppade på Camden Market, Oxford Street och i Kingston, drack drinkar på salsabar i central, tog prommis i parken och drack kaffe på Boaters Inn (puben i parken) och utöver det pratade, skvallrade och skrattade oändligt!
tack för en finfin helg Ash! :)

1 kommentar:

Astrid sa...

tack själv min vän! :) riktigt kul att få va hos dig några dagar! nu är jag f-a-t-t-i-g men glad ändå :)