30 mars 2009

Fara för allmänheten!

Jag är en trafikfara! Ja, okej jag har inte kört på ett halvår, men i vilket fall så är jag en trafikfara och jag erkänner det! Körde idag för "första gången" och det gick allt annat än bra. Jag började gråta när jag kom fram till Svågertorp efter att som sista "etapp" med växeln i släppt kopplingen precis när jag parkerat innan jag stängt av motorn. Det var droppen. Jag både skrattade och grät och tackade Gud(?) för att jag inte gjort ett VERKLIGT misstag under dagen.

Nu ska jag gräma mig och titta på film med Fredde. Han stöttade mig hela dagen och sa att det jag gjorde var typiskt för kvinnor. Underbart! Jag är nu en typisk kvinnlig förare. Sådana Fredde svär åt i trafiken. Jag är hon Fredde!

5 kommentarer:

Sophunny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Freddie :) sa...

men åhhh älskling... imorgon ska vi ut och köra igen. DÅ KOMMER D KÄNNAS MYCKET MYCKET STABILARE SKA DU SE... ;)

tessie aka teknikbög sa...

hahaha naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawww

upp på hästen igen!!

Astrid sa...

japp, bara sätta dig bakom ratten igen o MOTBEVISA freds.. kvinnor kan! ;)

Angelica Jälén sa...

Kära nån, det var ungefär i stil med när jag övningskörde med körskolan och var centimeter från att köra över en vägarbetare. Han bara dök upp från gropen, får skylla sig själv sa men körläraren tog inte skämtet särskilt bra...kram