07 december 2008

Finaste dagen


Åh, har haft en ljuvlig dag. Gick ut för o köpa julklapp till Nikoi, sedan gick jag till parken med mina böcker och läste contract law. Satt på en av parkbänkarna i den varma solen och njöt. Måste ha haft någon mycket attraktivt på mig, eller någon speciell doft för jag lockade till mig alla sorts djur. Den svarta fågeln hoppade kring bänken medan den lilla ekorren, utan rädsla nosade på allt runtomkring mig. Den vara bara en armlängd i från mig och försökte vid ett tillfälle nosa på mina skor. Den mest nyfikna enkorre jag stött på! Inte nog med det kom en duva på besök och då bestämde jag mig för o byta bänk för att kunna få något gjort. Satt bara o fotade de små djuren ju och efter ett tag kastade jag även pinnar i deras riktning.

Jätteskönt var det att sitta i solen. Avslappnande men fortfarande gjorde jag nytta. Tänk att kunna kombinera de alla! Det lyckades jag med idag!:) Happified!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh solen =) har inte sett den på evigheter här hemma! har nästan glömt att den finns ju, men började sakna den nu när jag läste din blogg

Anonym sa...

Vilket fint foto på dig Sophia - inte konstigt att djuren samlas kring dig. Här regnar det i skrivandet stund skall du veta men hoppas det knäpper till när du landar.