22 november 2008

En liten titt på Circus

Vaknade upp vid 9-tiden och hade en lugn morgon, åt Ullas hemmabakde bröd och drack te. Vid tolv-tiden gick vi till en asiatisk kryddaffär, där fanns allt möjligt och det doftade jättegott. Marknaden som låg precis runt hörnet erbjöd allt mellan himel och jord. Ulla fyndade en fin spegel med vit träram och jag en tavla att pryda mitt rum:)

Innan jag skulle åka tillbaka till Kingston skulle jag inom Piccadilly Circus och träffa en kompis från Sverige. Jag steg upp ur tunnelbanan och genast ser jag en man i skjorta blåsa förbi ner i tunnelbanan, han måste ha blivit "ficktjuvad" tänkte jag och ställe mig snabbt in mot väggen och tog upp mobilen. Konstigt nog kunde jag inte skicka sms och fattade inte först att det var pengabrist i mobilen. Så där gick jag runt i ca 40 min och hoppades på att jag skulle få syn på dem, men icke! Jag satte mig på tuben igen och åkte hem! Nu har man sett lite Circus iallafall!

Visar lite bilder från dagen!




toppen av statyn mitt på piccadilly


jag får ju inte spika i väggar så den får stå på byrån...

1 kommentar:

Anonym sa...

gillar bilder...och såklart också det du skriver baby.