20 oktober 2008

regn o rusk = sömnig

När jag hoppade ut ur föreläsningssalen några minuter i fem möttes jag av en ruggig grå himmel och regn. Jag som skulle träna fotboll idag. Visst kan man träna i regn, men hade verkligen ingen lust. Dessutom hade jag en anledning att gå hem istället. Var helt lost på mina föreläsningar idag och kände att jag behövde läsa ikapp lite.
Nu sitter jag här i mitt rum, tänt ett ljus och släckt ner, mycket mer avslappnande än lysrörslampan i taket. Ska försöka plugga lite, men känner mig trött. Om jag sover blir jag bara ännu segare och får inget gjort. Men när det är såhär regnigt o ruskigt ute blir man lätt sömnig(are) Ska börja med o packa upp mina böcker från väskan, det är ju en bra start. Ännu bättre är att min fusebox inte låter så mycket idag och så lyssnar jag på mysiga låtar av Beres Hammond:)
Ha en fin måndagskväll!
Soph

Inga kommentarer: