14 oktober 2008

mulen dag?

Var helt lost på tiden imorse (och igår när jag ställde klockan). Vet inte om det var för att jag ville sova mer idag som jag undermedvetet tänkte en timme försent... Vaknade 8:45 (borde varit 7:45) klädde mig, åt frukost och 9:20 lännade jag mitt rum, väl utanför huset påväg till bussen får jag en känsla av att någon inte stämmer... Jag tar upp mitt schema kollar klockan och konstaterar att jag är en timme efter alla. ooooh, besviken går jag upp till mitt rum. De flesta hade kanske tyckt de va skönt att slippa en lektion men inte när man stigit upp gjort sig iordning och dessutom vill och behöver gå till skolan.

Nu sitter jag här. Ska göra en kopp te och öppna böckerna...

Det är mulet idag, kanske en sådan dag...Hur ska man liva upp en mulen dag, förslag?

Inga kommentarer: