16 oktober 2008

min lediga dag, week 3

Tog en joggingtur(+styrka) idag precis som förra torsdagen, de var skönt, lite kyligare idag, men det är mycket skönare att springa då tycker jag. Påminnde mig lite om när jag o Astrid tog joggingturer vid 9 på morgonen i våras, då var de också sådär småkyligt, man fick ha både mössa och vantar...
Efter min jogging har jag bara pluggat idag, sitter fortfarande med näsan i böckerna, men det är intressant, som tur är, haha. Solen börjar gå ner nu för jag ser den blänka mot de vita presenningarna som täcker byggjobbet här ute. Den är alldels orangegul, kanske ska skynda mig till vattnet och se solen gå ner... Det hade varit mysigt:)

1 kommentar:

Astrid sa...

jaa, minns du våra satsiga morgonjogg, följt av frukost :) mmm, det saknar jag! blir ingen pildammspromenad för mig denna helgen, inte lika kul på egen hand..