15 september 2008

several goodbyes

Hade en trevlig dag igår, först fika/lunch med delar av släkten, sedan cyklade jag iväg på tea-party hos Cecilia, hon hade bakat massor av goda kakor, jag åt nog fyra bitar morotskaka:)

På kvällen var jag hemma o städade ur lite garderober, försökte sammanfatta allt jag ska komma ihåg i mitt huvud. Det var lite svårt, jag får hoppas på att allt klarnar med tiden. Och så gav ju syrran mig ett bra tips: "Om du får panik så ta det bara lugnt"
Sjukt bra tycker jag, de ska jag tänka på om saker o ting inte går som de ska, haha!

I fredags hade tjejerna ordnat en surprise-middag åt mig med hjälp av Fredde. Jag blev jätteglad och vi hade en mysig kväll:) Först var vi på ankara och åt god buffé sedan gick vi till möllan o satte oss på ett ställe. Hur mysigt som helst, TACK tjejer!:) Jag kommer sakna er!

Nu ska jag åka buss in till Lund för several goodbyes!

Inga kommentarer: