01 september 2008

Nu sitter jag här i soffan, som vanligt, men varför inte den är så otroligt skön. Jag är lite småsjuk, så jag dricker ingefärs-te som jag alltid gör när jag känner huvudvärk eller så, men det funkar bara med färsk ingefära, bara så ni vet. Ska de göra susen på riktigt så ska ni blanda ingefära med några cl vodka eller whisky, de sa alltid pappa iallafall...

Har ändrat boende igen, men nu är det bestämt, ingen återvändo. Det blir ett litet litet rum på ett studentboende, blir säkert bra, jag ska göra de så mysigt jag bara kan:) Det har varit så otroligt mycket att fixa inför Kingston, och var vecka får jag ny post om både de ena o de andra. Oviktigt eller inte så stressar det mig till tusen. Jag hoppas allting klaffar nu så jag kan slappna av!

Jag ska fortsätta på min tv-kväll; Christine, Vänner, CSI, ojojoj smashing;)

Inga kommentarer: