30 augusti 2008


Kommit hem efter en finfin dag. Det var nog den finaste dagen på länge här nere. Solen har skinit hela dan men de kändes att de inte var sommaren som var påväg utan sorgligt nog hösten. Men jag suger till mig varenda solstråle jag kan. Åh vad jag älskar solen. Men men nog snackat om solen hur ljuvlig den än är...
Var som sagt o shoppade idag, eller ja de var väl mer Sis som shoppade, jag var helt ur form.. antingen för tight eller för tältigt...de får bli en annan dag den shoppingen. Fyndade däremot ett par vita sneakers-typ-skor för bara 250:- :D

Jag och Fred åkte sedan till Västra Hamnen och satt i solen för att sedan åka hem o baka/laga pizza:)

Tack solen för en fin dag
Ha de gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilka fiina skor, och billiga!! go sophie :) jaa du, om du kommer på några billiga recept så dela med dig :) jag har bunkrat upp med euroshopper och eldorado-produkter, du hitta rnog nåt liknande :)
PUSS! ASHI