04 mars 2011

Min födelsedag...

...blev en alldeles underbar dag. Hade inte mycket planer för dagen, den bara utvecklades till att bli bra på alla sätt o vis.


Jag och Ellen bestämde oss för att 'skolka' dagens lektion (BUSIGT!) o åka in till Osu för att göra manikyr och pedikyr, som jag fick i present av Ellen. Kändes riktigt lyxigt att få skämma bort sig så på sin födelsedag.

När våra naglar blivit målade i fina färger gick vi till ett lunchställe i närheten och åt stora goda sallader. Nöjda och belåtna satte vi oss i en taxi hem. Pga den tunga trafiken tog det oss en timme att komma hem, vad som vanligtvis kan gå på 15 min.
Väl hemma, gjorde jag mig iordning för att gå ut o äta middag med Paps o Priscilla! Kinesiskt blev det. Det avlsutades med en tårta som personalen bar in samtidigt som de sjöng för mig. Och jag fick blåsa ut ljus på tårtan, iih, då vet man att man fyller år på riktigt. :)










Efter det begav jag mig till campus för att möta upp med vänner och sedan ge sig ut i dimman. (skämt åsido) Kvällen bjöd på drinkar och dans hela natten lång. Hade en underbar dag och kväll:) Vill passa på att tacka för alla gratulationer hemifrån i form av sms, facebook-meddelanden, kort, telefonsamtal och skype-dater! Tack tack tack! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

så härligt det låter! Pedikyr, manikyr, goda drinkar och blåsa ljusen på tårtan.. Vad mer kan man önska på en föllsedá? =)

Saknar!!
Astrid

marirose sa...

Du har verkligen stil när du blåser ut tårtljusen. En fin födelsedag! Heja!!!

Energia sa...

Fint att ta del av din födelsedag! Låter härligt när det är enkelt och oplenerat!