22 mars 2010

oj, nästan 20 dar sen sist.
har haft fullt upp.p.p. mestadels skola, plugg, läsning, skrivning. allt det där som hör studier till. Det går bra. På fredag har jag tenta. Stress.s.s. Det ska gå bra. det ska.a.a. gå bra. Bra.

Nya lägenheten är underbar men lite kall. Man fryser om man sitter stilla för länge. Elementen ger ingen värme förutom det i badrummet och klädkammaren, logiskt. Det är också där de två största elementen sitter. Knasigt.t.t. Logiskt.t.t.

Elementet i sovrummet används nu som en del i mitt växthus. Plastkrukor, plastfolie, element, dagsljus/solljus= växthus. Jag har planterat tomater, luktärter, paprikor av olika sort och gräslök. Det är tid för det nu. Senare ska jag plantera blommor. Vi har världens största balkong så den behöver inredas. Jag tänker blommor.r.r. Massor.r.r. I fina färger.r.r.

Så nu behöver det införskaffas balkong/trädgårdsprylar. Det är mitt nya projekt. Blommor, balkongmöbler, frön, redskap och planteringsbord. Det önskar jag mig. Ska skrapa alla extra(?) pengar(?) som gömmer(?) sig i plånboken och använda till det. extra? pengar? gömmer?

Jaja, stark vilja kan flytta på berg. Eller.r.r. Jo.o.o.

3 kommentarer:

marirose sa...

Härligt att få komma till dig och Fredrik för att fira din 23 års-dag med mycket trivsel och underbara bakverk.

taz sa...

vilja kan flytta på allt! yes it can.

nu till exempel ska jag med vilja stark som en oxe förflytta mig till köket för att ta något att äta

Njut i din trädgård sa...

Härligt projekt!