11 november 2009

Tillägnat Tessie O'Neill

Jag läste tessies inlägg, på hennes blogg, tessiesvarld.blogg.se - väldigt rolig för övrigt.

Hon har kommit ut ut garderoben, hon är saltberoende. Endast sanna vänner består skriver hon i denna tragedi, jag vet att jag är inräknad, jag är en sann vän, jag accepterar hennes beroende, det är OK. Dessutom ligger jag ett snäpp högre än vissa andra. Jag och Tessie, vi väljer nämligen alltid de fetaste mejeri-alternativet framför mini-light-low fat version! (det märkte jag på ica maxi i Växjö) Ska de vah så ska de vah. Vi är inte rädda för lilla London, eller inte Tessie JALLAFALL.

3 kommentarer:

Astrid sa...

jag älskar din positiva attityd i inlägget nedan, kul att amn kunnat bidra :D lätt o glömma ibland att man själv kan påverka så himla mkt..
o ja du, där på ica maxi i växjö var det mycket som kom upp till ytan ;) men det är OK, jag tycker om er båda iallafall :)

t to the azz sa...

hahhahaha tack för skrattet, ska de vah så ska de vah!

marirose sa...

Precis, skall det va skall det va - dessutom ett utmärkt beroende med tanke på hälsan. Adjöss alla hiskliga lightprodukter