18 maj 2009

!"#&/)&%/"#=?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hade min första exam idag, Law of Contract. 2 timmar. Sjuk stress. Känns som att de sätter en time limit för att se om vi klarar av pressen och inte gör några mistakes. Sen när ska man STRESSA igenom sina uppgifter på det viset?? Jag kände att jag verkligen INTE fick säga allt jag ville, analysera och visa vad jag kan. Känns orättvist och jag är arg! På fredag har jag nästa exam, hoppas den går bättre. Där har vi 4 frågor att besvara på 3 timmar.
As for today så blir det bara relaxa, har huvudvärk och mår inte tiptop alls kan jag säga.

Det känns som om man har tränat på en dance routine ett helt år för just denna stund och så får man bara visa upp 10 sekunder av uppträdandet och bli bedömd på det! Så sjukt orättvist.
?=)(/&%¤#"!"#¤%&/()=?
*
Förresten så var det en kille igår, kompis till en av mina flatmates som skulle koka nudlar. Han hade fyllt kastrullen med uppkokt vatten några cm upp, sedan satt plattan på 4:an och hällt i nudlarna, som inte täcktes av det icke kokande vattnet. Så frågade jag honom vad han försökte göra. Så sa han att han inte visste hur man kokade nudlar....:S
Det måste vara första gången nångång och man lär sig något nytt varje dag!

1 kommentar:

Astrid sa...

uusch vad jobbigt, jag hatar tidspress det är så frustrerande, särskilt när man vet att man kan mer!!
men nu har du iallafall klarat av en av dina exams vilket är grymt! :) bra att du tog dagen off o så är det bara ta nya tag inför fredag.
Du är en kämpe sophia :)