21 februari 2009

trött på livet?

Den som är trött på London är trött på livet,
finns det ett taleasätt som säger.
Jag är verkligen inte trött på London, här finns hur mycket som helst att göra! Det är sinnesjukt, man kan ALDRIG klaga på att det inte finns något att inte göra (en hint till utbudet i Lund/Malmö)
Så....
idag ska jag in till London och träffa Tessie o Kostas och tursita runt i staden. Trots att jag varit här i 5 månader nästan på pricken så har jag inte sett alla måsten. Tessie har knopat ihop en turist-runda som ska passa oss baserat på henne grymma A-Z-bok.

Vi får se vad dagen erbjuder. Spännande!:)
Det är blå himmel och solen lyser, Perfekt!

2 kommentarer:

marirose sa...

Oh, så roligt!!! Okej, Malmö kan inte tävla med Londons utbud - men om jag inte kan åstadkomma en A-Z måsten kan det ju bli A-Ö måsten ( ha ha )Kram R-M

Anonym sa...

Ja ajg har bott har i 11 ar och inte sett mkt av staden men det blir kanske nar barnen ar storre.
I Brampton kan jag varje tull gardin i varje fornster.
Leni