15 december 2008

åh, rädda mig från ytligheter som detta!

Jag kan ibland tycka att jag är ytlig; gillar att shoppa nya grejer helatiden, ja a bit of a shopoholic of my kind liksom. Men det finns ju en gräns för shopping och ytlighet.

Till min stora förfäran så ska nu blondinbella börja sända tv, ja redan ikväll hade hon sitt första program. Vad ska de handla om? En dagbok i form av tv-blogg, typ. Ja smink, kläder, galapremiärer, ja "en vanlig tonårings liv" Jag har då aldrig stött på en löjligare tjej. På tv4.se kan man se ett klipp på 3 min, man fullständigt dör av o titta på henne. Om man inte kan skådespela; var naturlig.

Vid ett tillfälle i klippet visas "Bellas sminkskola" Hon öppnar scenen med o säga något i stil med "Helst av allt vill man ju gå till en makeup artist, men de är ju inte alltid man har tid med de" TID? vafan hände med att inte ha RÅD, som alla andra vanliga männsikor? Hon lär dessutom hur man får det fina guldshimmret som alla kändisar på röda mattan har, för det är ju det vi alla eftersträvar!!!

Åh, gud, jag bilr galen. Gå gärna in o kolla på http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.769388&renderingdepartment=2.26515 och säg vad ni tycker.

Det hjälper ju inte att hon har pipig röst och tror att hon kommit för o rädda världen! (genom guldskimmer och shopping)

2 kommentarer:

Astrid sa...

du vet att jag har varit ett hemligt fan till blondinbella, men det var fram tills jag såg det där klippet idag. HERREGUD. Jag skäms.

Sophia, du är underbar, rolig, smart och dessutom en riktig sockertopp! Kan det bli en bättre kombination?
OCH, glöm inte att tro på dig själv! Det är den bästa styrkan man kan få, sin egen tillit. Keep the spirit up out there! Jag tror på dig och jag är inte ensam :)
Puss

Sophunny sa...

Tack, vilka fina ord att höra samma morgon som jag ska iväg o skriva prov:) Det ska nog gå bra!

O ja, hon blondinen kan man bara kast rätt ner i soptunnan. GUUUD asså! Lite synd att de tog ett helt tv-program för dig o fatta, skämt åsido! hihi.