14 november 2008

njuta!

Efter var tutorial idag gick jag och Magda ut och satte oss i solen, hur skont som helst. Varmt ar det ute, har bara en luvtroja pa mig och en topp under det. Jag drog med mig Magda for att hon var sa stressad over miljoner saker och sa darfor "sitt ner, nu tar vi det lugnt!" Solen varmde och loven foll till marken, klara roda lov. Jag sa "nu sitter vi har, om bara i nagra minuter, sa for att slappna av. Dem har 5 minuterna kommer att betyda sa mycket i slutet av dagen, sa mycket mer an brara 5 minuter av din tid idag. Det kommer betyda 50% av min dag att jag fatt suttit har i solen i 5 harliga minuter"

Vi satt dar i 20. NJUTA!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så klok Sophia. Det är dom små stunderna i livet som är så värdefulla

Energia sa...

Så nu har jag läst igenom de inlägg jag missat! Kul att du uppdaterar mycket. Skönt att du klarar av att njuta av livet samtidigt som du har skolan, lev livet som om det inte fanns en morgondag!

Be strong - keep on your fight!

you gonna make it =)

Anonym sa...

skönt bara ha t-shirt på sig.... här e d jacka med mera som gäller at the moment... puss!