24 november 2008

inspirerande musik


Utsikt när vi åker ner från bergen i Ghana

Min nya favoritsång:)
Daniel Lemma - Keeps Getting Better.
Perfekt en trött, vintermörk morgon, det finns ingen chans att man inte blir på bättre humör.
Jag försöker ha inställningen att varje dag erbjuder något nytt, att vakna med en bra känsla lyfter hela dagen. Daniel Lemma hjälper på traven, den tar varje humör och lyfter till en gladare nivå. Så varje sig du vaknar upp med humöret i botten eller på topp så lyfter den med sina glada vingar!
Jag har lagt in den som en gadget i sidan, det är bara till att trycka och lyssna (om och om igen);)
Här är det mulet och blåser, så jag sätter på mig en klänning idag och känner mig fin:)
Ha en finfin dag!
Sophia


3 kommentarer:

Anonym sa...

Sophia,du är en riktig inspiratör. Först läste jag dina rader och sen satte jag på musiken med Lemma. Visst- det svänger härligt. Nu fick jag massor med energi. Kram på dig från R-M

Energia sa...

Kul å se en bild på dig! Lite konstnärlig =)

Anonym sa...

Jag älskar att läsa din blogg Sophia. Du kan få vem som helst att må bra. Hoppas vi som läser kan ge något tillbaka till dig.
Kram min fina Sophia
Mammi