11 oktober 2008

'Such bad taste'

Om mina barn inte är bra på fotboll så ska dem inte spela det, hoppas bara att dem är det! (Dem får gärna bli nästa Zlatan eller Marta) Dem ska göra det dem är bra på, finner inte meningen att göra något man är dålig på, okej jaa, visst de handlar om att man ska ha kul. Man måste inte vara bäst i det man gör. Men oftast är de ju så att det man är bra på tycker man också är roligt.
Hmm, kanske ändrar mig tills jag blir mamma. Eller så kommer mina barn leva ett hårt liv. Vi får se.

Ikväll ska jag & Elin på bad-taste party, vilket snabbt o enkelt betyder klä dig så fult du kan, men i och med att (försöker inte låta viktig) jag inte har några fula kläder så fick vi handla lite röda grejer, som vi sedan matchar med rosa etc. Hade jag vart hemma i Sverige hade de funnits gott om fula kläder att sätta på mig. Bara det att jag inte tog med dem hit.

'such bad taste'-Bilder kommer imorgon!

Ha en bra kväll mina vänner:)

Inga kommentarer: