25 oktober 2008

pluggpluggplugg!

Redan den 25 och jag har inte skrivit på flera dagar. Varför?
Plugg, plugg och mera plugg. Och gissa vad jag gör nu. Pluggar, och imorgon; Plugga!
Men det är det värt, för att jag ska kunna åka hem lite tidigare och umgås med min nära&kära mera:) Det ska bli så kul att komma hem till Skåne-land igen!

Idag tog jag en liten runda på stan, köpte ditten och datten, men inget skräp...
Har nästan blivit lite äcklad av shopping...folk är som GALNA här, sjukt mycket folk, vilket dels beror på att det är en så stor stad. Men sen shoppar folk så mycket också, stora kassar bär folk runt på! Det är skrämmande; där går mammorna med skrikande barn i barnvagnar och bara öser ner diverse kläder och accesoarer i kundkorgarna. Trodde faktiskt aldrig jag skulle nå denna (stånd)punkt; att shopping är motbjudande. Frågan är bara om det beror på sinande pengar från min sida eller äkta mogen känsla......(?)

1 kommentar:

Astrid sa...

haha va, jag tror inte mina ögon! tror du är avundsjuk på alla de som har möjligheten ;) jag såg en tjej idag med tre stora kassar och tänkte direkt "ååh, vad kuul hon måste haft idag!" haha.. vi ses snart soph, ska bli så kuul!!