26 oktober 2008

oväsentligheter

6 timmar på biblan har fått min kropp att vilja springa och mitt huvud att falla tilll marken och somna. De stora fönsterna som vätte ut mot "skolgården" var blöta av allt regn, vad jag reagerade över var att dropparna rann så snabbt ner för fönstret. Ni vet så som droppar gör på fönsterrutor, men dessa var mycket snabbare än vanligt, som tåg på en räls i 190. Jag undrade om det var speciella glas, extra släta...Ni förstår kanske hur trött och less jag var och är på arbetet om jag tänkte på sådana oväsentligheter..oh well!


Äntligen hemma, lagade potatismos och åt med veg.korv det var gott:) Nu är jag sugen på något sött, mina grannar står i köket o bakar cookies, jag hoppas hoppas att dem bjuder, annars too bad...då får jag baka imorgon. Det blir en lång dag i skolan imorgon också, så får ha något att se fram emot när jag kommer hem, chocolate chip cookies:)!

Inga kommentarer: