06 oktober 2008

Min sjätte dag i oktober; lite socker muntrar upp vem som helst

Vid 18-tiden idag tog Fredde bussen till Heathrow, det var inte kul. Mer än så kan jag nog inte säga... Jag vill att han ska stanna, känns helt tomt nu i mitt lilla lilla rum efter att han åkt o andra sidan är allt städat igen så de känns stort fastän ytan att stå på inte är mer än några kvadrat.
Efter att jag vinkat av Fredde gick jag den korta promenaden till Sainsbury's, toalettpappret var slut, köpte också en burk skokräm, för det har börjat regna i Kingston och läderskorna behöver lite kräm säger dem...
Har nu satt in en färdig-paj i ugnen, har nog aldrig ätit så mycket färdig-mat på så kort tid...Men det är inte så konstigt, det är i vissa fall billigare och ibland är man för trött för o laga, typ idag.
För att muntra upp mig lite fick jag smaka lite efterätt av en av mina flatmates, det var suuupergott:) Min nya favorit tror jag. Den innehåller en väldigt hemlig ingrediens som jag inte kan avslöja, men de lyckligt lottade ska få smaka den när jag kommer hem! Ni borde längta, det gör jag, om inte efter mig så efter efterrätten!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha sophia om du vill att man ska bli sugen så får du ju avslöja liite mer, typ choklad, frukt? kaka, bakelse? kanske en bild? ;D
puss puss o godnatt! snart är du i sverige igen, var inte nere :)
ashi