02 oktober 2008

charades in the park

I morse när jag kom ut i köket för att göra frukost, var det smutisgare än någonsin. Kastruller, pannor, bestick, och matrester Överallt! Jag fick damp och var irriterad för att vi två dagar innan haft ett kitchen meeting om just rengöring av köket! Detta resulterade i ett mindre utbrott från min sida, men på så sätt fick vi också hela köket städat:D Jag kände mig som ett kliniskt freak/mamma, Men(!!) Jag vill ha ett RENT kök...
Under rengörandets gång visade sig att några av mina flatmembers får sina rum städade av antingen mammor eller städerskor och att dem aldrig städat själva, No Wonder att dem inte kan städa efter sig i köket då...oh well...

Hela vår mysiga flat (förutom Tasha som var ute o åt med sin pojkvän) skuttade ikväll iväg till parken med en rosa beachboll, de var ganska kallt ute, men de var skönt att komma ut. Vi satte oss på en parkbänk o lekte charader tills det blev för kallt. Vi hoppade sedan hem igen genom den mörka parken...myys:)

1 kommentar:

ullis sa...

Hoppas du uppskattar att jag låtit er själva hålla rent efter er. Nu får du hålla dina mates i öronen men det klarar du säkert av.