03 september 2008

småttågått

Har gjort ett supersött kakfat:) hittade söta plasttallrikar med muffins på som jag sedan byggde ihop med en glas-kryddburk, alltihopa gick på ca 30:- har länge velat ha ett kakfat, men dem är så dyra och inte speciellt roliga! Och för att displaya mitt fat på bästa sätt bakar jag nu muffins i alla möjliga smaker; kokos, citron, vit choklad och mandel med mörk choklad. Dem står i ugnen nu, ska bli goooott:)
Självklart missade jag halvtid igår, spelade match och var inte hemma förrän sent. Ska se om de går i repris...

By the way, they were deliciousssoooo!

1 kommentar:

Anonym sa...

mmm, jag hade velat smaka mandel med mörk choklad, yuum!
men eftersom vi inte bor så nära längre fick jag köpa lite 70% marabou istället så nu väntar jag på att sex and the city ska börja! en kopp kamomillte, sex and the city och min alldeles egna chokladkaka... nästan så att man önskar det regnade ute!
puss från ashi