27 september 2008

Camden Market



Jag, Matt, Daniel och Elle åkte in till centrala London för att besöka Camden market idag:) Ganska snabbt delade vi upp oss, girls&boys (vi ville helt enkelt inte titta på samma saker:P) Jag var väldigt excited och och med all rätt, de var, åh(!) underbart! Klänningar, gummistövlar, väskor och smycken! Jag var på rätt ställe! Även om min plånbok är tom så var jag bara tvungen att åka dit...Jag snodde lite pengar från nästa månads kassa och köpte världens finaste handgjorda skinnväska! amazing var den!:) endast för £25, helt amazing! Hittade också ett par fina örhängen för £2, en blommig tunika och en til väska, till skolan...


Det var alldeles Lovely, solen sken hela dagen, det var så varmt att jag valde att ha shorts, shorts den 27 september!

Alla ni som älskar marknader MÅSTE dit, den har något för alla!



Isn't it Adorable? Love x 3

2 kommentarer:

ullis sa...

Du kunde inte motstå lite shopping.
DFu får ta mig dit vid tillfälle så får vi shoppa loss ordentligt.
Kram

Anonym sa...

yay där ska jag shoppa nrä jag kommer!!